ANU KU DILIHAT DOKTOR WANITA


Malu betul aku hari ni... Hari ni, seorang doktor cina telah tengok anu aku... Anu tu apa? Kote laaaa... Haiiissshhh...

8.00 PM
"Doktor... saya tak tau laaaa... kenapa tiba-tiba saya punya ni (sambil tunjuk anu aku) ni terasa kebas jeeee... Saya tak tahan laaaaa..."


Doktor perempuan cina tu tengok aku lain macam. Hek elaaaaa... Ingat aku giler seks ke??? Telorrr gua tengah panas ni... Ni bukan main-main!!!

"Apa pasal???" tanya doktor 

"Kalau saya tau, saya takde la datang ke sini...." aku balas. Ada seorang nurse dalam bilik doktor tu. Dia senyum simpul-simpul. Mata aku dah menitik air mata dah. Tak tahan sangat dengan kebas yang melanda kat anu aku ni...

"Ada alergik ka?" tanya doktor tu lagi.

"Tak tau la plak..." 

"Ok...ok u baring sekarang... Buka seluar..." cakap doktor tu..

Tak teragak-teragak dah, terus bukak jeeeeeeeeeee.... Haaaa tengok le puas-puas ko!!!

"Wowwwwwwwwwwwwww!!!!!  Phewwwwiiiitttt!!!!! Pheeeewwiiittt... Owh yeahhhhh!!!!"  

Eh eh??? Pehal tiba-tiba doktor ni sawan ni??? Cakap phewwiiittt pheeewwwiitt plak... Siap gelek-gelek bontot lagi kegembiraan....

Selesai dirawat doktor, dan disuntik kat tangan, aku terus keluar tunggu giliran nak ambil ubat. Nurse tadi panggil aku kat kaunter ubat klinik sambil senyum-senyum. Macam taik perangai!!!

"Encik Wan... balik nanti sapu ubat ni kat tempat kebas tu ye.. Sapu 3 kali sehari. Semua sekali RM34.00" cakap nurse tu.

8.30 PM
Sampai ke rumah. Lega sikit anu aku ni. Tiba-tiba perut lapar. Aku menuju ke dapur. Aiseyyyyyyyyy..... baru aku ingat tadi, aku tak selesai masak lagi. Cadang nak masak sambal tumis ayam goreng tadi. Tapi disebabkan anu aku tiba-tiba jadi kebas, terus aku kelam kabut ke klinik tadi.

Aku tengok kat meja dapur....
"PATUT LAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KEBASSSSSSSSSSSSSSSS!!!!! CISSS...." cakap aku sendirian.

Korang nak tau pasal apa? Ayuh kita flasback...


7.00 PM.
Aku tengah potong ayam mentah. Aku potong bawang, halia dengan cili padi. Tengah syok-syok aku potong cili padi, tiba-tiba aku terasa nak kencing. Dengan tak basuh tangannya, terus aku meluru ke jamban. Guess what happen next???

7.30 PM
Orang lain semua standby nak pergi solat maghrib, aku plak kat kipas angin berdiri sambil tala anu aku kat kipas... 

Nasib aku tak berak tadi... Kalau takkkkkkkkkkkkk.... Aiiiyyyyyoooooooooo!!!

P/S : Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Sekadar peringatan kita semua tentang betapa pentingnya kita kena basuh tangan. Entry ni ditaja oleh Lifebuoy.